niedziela, 20 kwietnia 2014

Be positive.

Hey! 

Na początek chciałabym Wam życzyć Wesołych Swiat w gronie rodzinnym, musimy się cieszyć ze jesteśmy z rodzina bo nie każdy ma takie szczęście, własnie o tym dzisiejszy post!
Ile razy gniewamy się na naszych rodziców bo każą nam coś zrobić, lecz my jesteśmy przeciw temu?
Ile razy kłócimy się z rodzeństwem o naprawdę głupie sprawy?
Ile razy byliśmy źli na kogoś kto nas kocha najbardziej na świecie?
To kilka takich moim przykładów które są z nami prawie każdego dnia, może i mała kłótnia lecz zawsze kogoś może zranić. Postanowiłam napisać tego posta abyśmy pomyśleli ile razy bliskie osoby mogły cierpieć przez Nas. Jedno z moich noworocznych postanowień jest: Być pozytywnym.
Jeżeli staniemy się pozytywniejsi to i nasze życie się zmieni na lepsze. Ja jak mam gorsze dni bo coś mi się nie udaje lub jestem na kogoś zła, myślę sobie o tych biednych dzieciach które są chore i nie zostało im dużo życia, a nic na to nie mogą poradzić. Wtedy dopiero doceniam to co mam czyli: zdrowie i rodzinę.
Dzisiaj tak mnie natchnęło na poważniejszy post :) 








13 komentarzy:

  1. Śliczne włosy :)
    become-wait.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mądre :) Uwielbiam takie posty, ale następnym razem rozwiń to :D Wiem, że dziś Wielkanoc i wgl. , ale kiedyś może napisz coś więcej, bo masz talent :) Blog jest świetny, piszesz przejrzyście... No i ten desing! Śliczny <3 Bardzo lubię takie-białe z dodatkiem różu i czerni. Obserwuję :)

    Ps.: Thx za komentarz na blogu ;3

    http://vevee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja staram sie byc pozytywna osoba. Jak kazdy do okola mnie nazeka na cos, to ja mowie zeby przestali i sie poprostu cieszyli. Bo zycie jest za krotkie na smutanie >.<
    blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny temat! :) Stu-procentowo wiesz o czym piszesz! :D :D I jeszcze raz dziękuję za komentarz u mnie! :>
    mrs-muffina.blogspot.com ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post!
    Mogłabym prosić o kliknięcie w linki pod ubraniami ?.
    Pod tym postem : http://julcze-blog.blogspot.com/2014/04/choies.html .
    A ja zaobserwuję twój blog, i jak mi się spodoba polecę go w poście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog ^^ obserwuję i liczę na rewanż =))
    http://tymbarkowwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze staram się być pozytywna i to ile wlezie! :)
    śliczne zdjęcia ^^
    masz świetnego bloga, może zgodzisz się
    na wspólną obserwację?
    lubię pozostawać w kontakcie z pozytywnymi ludźmi :)
    pozdrawiam ciepło ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje trzeba doceniać to co się ma i zacząć to dostrzegać, patrzeć na wszystko o wiele pozytywniej ;)
    Śliczne zdjęcia.

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog!:)
    Może obserwacja=obserwacja?
    http://paulaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale urocze zdjecia :*


    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog. Ślicznie wyglądasz.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Ja już obserwuje :* http://moment-foor-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń