czwartek, 17 kwietnia 2014

But first let me take a selfie!

Hey kochani!
 
 
Dawno mnie tu nie było, w szkole miałam z około 10 sprawdzianów w ciągu tygodnia, cały mój wolny czas musiałam spędzić przed książkami i z około 4 razy opuściłam taniec, wiec nic się nie działo. Dzisiaj trochę inny post... będzie on o SELFIE. Jak już wiecie ze selfie obleciało cały świat, najbardziej na instagramie lecz nie tylko. Myślę ze każdy z nas zrobił sobie chociaż jedno selfie, nie wspominając o nas, o dziewczynach które robią miliony selfie dziennie a później, jak ja to robię usuwam prawie wszystkie i zostaje mi tylko jedno które wrzucam do sieci. Powstała nawet piosenka ''But first let me take a selfie'' którą na pewno wszyscy znają.



Ile dziennie robisz sobie selfie? :)

21 komentarzy:

  1. Ja najczęściej bawię się w to kiedy mi się nudzi wtedy robię z 15 a zostawiam ze trzy :) śliczne zdjęcia :)
    http://beautifulprincesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba jestem nie dzisiejsza nie zrobiłam w życiu żadnej samojebki xd

    OdpowiedzUsuń
  3. jak ty ładnie wyglądasz :D ja codziennie robie po kilkadziesiąt ahaha :D i potem wybieram tylko 2/3 zdjecia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteś śliczna. Robisz ładne kreski. Ja robię miliony selfie dziennie z nudów. A potem większość usuwam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne oczy masz :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia! :) ja nie robię sobie sama zdjęć ;)

    klikniesz w banery? daj znać, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie robię ich codziennie, ale jak już zaczynam to wpada kilkadziesiąt haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja różnie, czasami 5-10 ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No witam moja imienniczko! Dziękuję za taką pozytywną opinię mojego bloga, twój też mi się podoba<3
    Mój blog:http://gosia-fanaberie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj robię selfie, gdy kupię sobie coś nowego. ;> Obserwuję na tumblrze. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, ale Ci świetnie, że mieszkasz we Włoszech! Ten kraj jest cudny. Zakochałam się w Rzymie, będąc tam w wakacje! :33
    No a selfie robię sobie częęęęstoo ;-;
    www.maniaulfur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobię :)) Jeżeli chcesz go zobaczyć to zapraszam do mnie w przyszłym tygodniu!:):* Pięknie tu u Ciebie :)
    Tak, ja juz dodałam,teraz Twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) pytałaś mnie o torebkę :) tak, jest jeszcze w h&m`ie, jest również w kolorze beżowym. Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  14. haha o piosence to nie słyszałam xd oj na pewno każdy zrobił chcoiaż jedno selfie;-)
    Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah ja robię baaardzo dużoo selfies dziennie, szczególnie kiedy chcę jakieś zdjęcie dodać na instagrama ;D

    Pytałaś u mnie o obserwacje, ja już obserwuję i liczę na rewanż :))
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. W końcu moja imienniczka haha
    Wielkie pozdrowienia i wesołych świąt :*
    http://margaretandmargo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię selfie zwlaszcza takie szalone ze znajomymi :D ale najczęściej ich później nie udostępniam. to dla mnie taka pamiątka, która dostarcza później miliony wspomnień ;)
    bardzo fajny blog, będę wpadać częściej. wspólna obserwacja ?
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię selfie . :D Najlepsze to jest xd dziennie robię 8924758342 XD
    śliczne są twoje :*
    mój blog zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń