wtorek, 22 kwietnia 2014

Make-up #2

Hei wszystkim! 

Pierwsze co to bardzo dziękuję za te wspaniałe i pozytywne komentarze w poprzednim poście, jest mi strasznie miło że Wam się spodobało. Zapraszam Was na mojego Instagrama klik i na Twitter klik na których jestem dosyć często. Dzisiaj przyszłam do Was z makijażem #2, ten makijaż jest mocniejszy od po przedniejszego, jest on na jakieś specjalne okazje:) Od teraz do końca czerwca może mnie tu nie być ponieważ mam ważne egzaminy pisemne i ustne, i chce przez ten cały czas uczyć się i zdać go dobrze. Jak bedzie już po wszystkim, to obiecuje że blog się bardziej rozwinie i możliwe że założę kanał na Youtube, co wy na to?

1. Pierwsze co to nakładam mój ulubiony podkład z Maybelline, który jest naprawdę wspaniały, ponieważ zakrywa bardzo dobrze wszystkie niedoskonałości i pasuje do każdej cery no i co najważniejsze jest bardzo naturalny.



2. Następnie używam eyelinera z Avonu który też jest super, nie jest wodny tak jak większość, można nim zrobić wiele ślicznych kresek różnego typu.


3. I czas na moją ulubioną maskarę z Maxfaktora, moje rzęsy są bardzo opadające, nawet jak używam zalotki to nie są one takie jakie bym chciała. Znalazłam maskarę która mi te rzęsy podkręca i pogrubia, lecz czasami po niej rzęsy są sklejone ale i tak to jest jak na razie moja ulubiona maskara.




4. Ostatnia rzecz to nakładanie różu aby dodać tego blasku na twarzy:)



No i to jest cały makijaż, osobiście ostatnio strasznie podobają mi się mocniejsze kreski eyelinerem, lecz do szkoły się tak nie maluje, nakładam tylko podkładu i maskarę.


Mam nadzieje ze makijaż Wam sie spodobał:)
A ty, jak się malujesz? Używasz eyelinera? :)



16 komentarzy:

  1. Świetny makijaż! :3 Ja nie używam eyelinera, nie do twarzy mi z nim ;d

    Pozdrawiam <3
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż :) Świetny pędzel do różu :) . Ciekawie prowadzony blog. Obserwuję :)


    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post : ) . Bardzo lubię czytać takie notki o makijażu : D . Śliczna jesteś .
    + lublins.blogspot.com . Pozdrawiam i miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. o jejciu jaka jesteś śliczna!! :)

    http://teskniewh0j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie umiem robić kresek. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie życzę powodzenia! ;D Ja nie potrafię sobie zrobić kresek pomimo wielu prób więc jeśli już potrzebuję je mieć to proszę o pomoc mamę albo przyjaciółkę ;)
    http://diobromoetan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! Zapraszam :)
    http://worldjulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten podkład :)
    Śliczny makijaż :D
    A torebki nadal są w h&m'ie
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz z takimi mocniejszymi kreskami ;DD Masz cudną urodę;*

    Zapraszam do mnie...;*
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ahaaa i zaobserwowałam Cię na instagramie jako klaudia1992r :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny makijaż :)

    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnemu w każdym makijażu ładnie :) też bardzo długi czas używałam tego podkładu ;*
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie posty! Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Post świetny :)
    jesteś baardzo ładna :)
    carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń