sobota, 5 kwietnia 2014

I' m back ❤

Hey!

Wczoraj o godzinie 22 wróciłam do domu! Wycieczka była bardzo udana, niestety nie wzięłam aparatu ponieważ go zapomniałam ale robiłam zdjęcia iPodem i telefonem. Zdjęcia maja zła jakość, ale próbowałam robić je jak najlepiej. Jak pisałam wcześniej byłam w Monachium, miasto jest naprawdę śliczne, zadbane a ludzie bardzo mili. W ostatni dzień ,jak już wracaliśmy do Włoch, wstąpiliśmy do Austrii na zakupy. Jeszcze nigdy nie śmiałam się tak jak na tej wycieczce, była ona najlepsza.

W czasie drogi w Austrii.




Pierwsze co zobaczyłam sklep forever 21 to musiałam zrobić zdjęcie, ahh w Polsce tego sklepu nie ma we Włoszech chyba tez nie.


Muzeum.. Strasznie duże, można się zgubić, ja właśnie to zrobiłam, koleżanki jechały winda a ja się bałam wiec poszłam schodami no i je zgubiłam, na szczęście wróciły po mnie.

1 komentarz:

  1. też bym sobie gdzieś wyjechała :c
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń