poniedziałek, 31 marca 2014

Spring time ✿

Hi kochani! ✿ 

Dzisiaj taki piękny dzień był i pomyślałam żeby wyjść na dwór i porobić kilka zdjęć. Bylo to dosyć trudne stawiać aparat na ławce i robić samemu, ale jakoś dałam rade :) W środę jadę na wycieczkę szkolna na 3 dni do Monachium, z jednej strony się ciesze ze w końcu odwiedzę Niemcy, a z drugiej strony jest mi smutno zostawić mój domek. Wezmę ze sobą aparat i porobię dużo zdjęć i od razu jak wrócę to napisze posta jak było. Najbardziej mnie śmieszy to ze niektóre moje koleżanki są już spakowane od 2 tygodni a ja wyciągnęłam tylko walizkę z szafy xd To to widzimy się za 4 dni z nowym postem!








6 komentarzy:

  1. ja juz. licze na uczciwy rewanz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia naprawdę Ci się udały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym odwiedziła Monachium. Zazdroszczę takiej wycieczki.

    ❀ yumi-yumi-chan.blogspot.com ❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdjęcia ♥ :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń