wtorek, 18 marca 2014

20 faktòw o mnie

Hi!
 
 
Mam dla Was dzisiaj trochę inny post, mianowicie 20 faktów o mnie.Zapraszam.
 

1. Jestem strasznym leniuchem, w czasie roku szkolnego muszę wstać o 6:20 a wstaje o 6:50.

2. Kiedyś grałam na gitarze.

3. Kocham tańczyć, mogą zabrac mi wszystko tylko nie taniec.

4. Mòj naturalny kolor włosów to jasny kasztan.




5. Jestem otwarta osoba i bardzo lubię poznawac nowe osoby z innych krajów.

6. Jestem bardzo niska mam jedynie 1.55cm wzrostu.

7. Kocham wszystko co jest związane z Ameryka.

8. Za 5 lat mam zamiar wyjechać do Ameryki.

9. Kocham piątki, nie dlatego ze jest weekend ale dlatego bo jest nowy odcinek The Vampire Diaries, uwielbiam zamknąć sie w ciemnym pokoju, zapalic swieczke i wejsc w ten swiat.

10. Jestem nieśmiałą osoba lecz jak juz poznam ludzi to jestem szalona :)





11. Zawsze żałuje ze ścięłam wlosy ale potem jak mam juz dlugie to i tak je scinam. 

12. Kocham herbatę cytrynowa, mogłabym ja pic caly dzien.

13. Jak pada deszcz to uwielbiam zrobić sobie herbatkę, wejsc pod kolderke i ogladac jakis amerykanki serial (TVD).

14. Chciałbym mieć brazowe oczy, wlosy i ciemna karnacje jak Nina Dobrev lub Selena Gomez.

15. Ciagle uzywam mojego Ipoda, wstaje rano i od razu przegladam instagrama.







16. Nienawidzę matematyki, nie rozumiem jej i nigdy nie zrozumiem ale za to kocham angielski.

17. Mam trzy słodkie pieski rasy Yorkshire Terrier (Gusia, Birba i Sandy)

18. Nienawidzę fałszywych osób.

19. Jestem rasistka dla rasistów.

20. Nie za bardzo wierze w przyjazn, wiem ze w kazdej przyjazni jest szczypta klamstwa, wiec moja przyjaciolka jest moja siostra!

Mam nadzieje ze Wam sie spodobalo :)



1 komentarz: