czwartek, 20 marca 2014

When you fell sad. Dance.

 Hey kochani!

W dzisiejszym poście chciałbym Wam troszeczkę opowiedzieć o mojej pasji. Kocham taniec i nie wyobrażam sobie dnia bez niego. Około 2 lata temu znalazłam bardzo zdolna dziewczynę na Youtube, ona mi pokazała co to jest pasja. Zaczęłam tańczyć od września 2013 roku i miałam już 3 występy! Na początki oczywiście było mi trudno, nawet niedawno polało się parę łez, no ale nigdy w życiu nie przychodzi nic za darmo tylko trzeba sobie zapracować. Zawsze uważałam ze tylko osoby z talentem mogą tańczyć lecz tak nie jest, każdy z nas może tańczyć, każdy z nas ma talent tylko trzeba go znaleźć. Jeśli podoba Ci się taniec to po prostu zacznij tańczyć, to najlepsze rozwiązanie na trudne i smutne dni, w tańcu możesz pokazać wszystkie emocje, złość, szczęście, smutek... Follow your dreams.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz