sobota, 8 marca 2014

Make-up XO

Hey

Dzisiaj przyszłam do Was z delikatnym i bardzo ładnym makijażem na każda okazje. Ostatnio bardzo często używam brązowych cieni, strasznie mi się podobają. We Włoszech dziewczyny strasznie mocno się malują czy to na miasto czy do szkoły eyeliner zawsze musi być! Ja staram się być naturalna wiec do szkoły używam tylko mascary czasami tez cieni i  czarna kredkę!


 Wiec pierwsze co to nakładam ciemny cień w zewnętrznym kąciku oka oraz w załamaniu powieki następnie większym pędzlem rozcieram cień, nie nakładam tego samego cienia w kącikach oczu ponieważ będę one mniejsze.


 Następnie sięgam po jaśniejszy cień i nakładam go w kącikach oczu, wygląda to ładnie ale tez sprawia wrażenie ze będziemy oddalali oczy od siebie jeżeli ktoś ma je blisko osadzone.



Następnie tuszuje rzęsy mascara firmy maybelline,  czarna kredka na dole, efekt będzie bardzo ładny i naturalny.



♥  No i oczywiście moja ukochana pomadka z maybelline Baby Lips, ktora Wam polecam ponieważ usta są nawilżone, naturalne i zadbane.




A ty jakich kosmetyków używasz? :)

2 komentarze:

  1. przecudny blog *.* jestem zakochana w jego wyglądzie :D
    + fajny makijaż ;D

    Co powiesz na wspólną obserwację? :D
    http://anto-nka.blogspot.com
    Odpowiedź u mnie :*

    OdpowiedzUsuń