poniedziałek, 3 marca 2014

OOTD

Hey kochani!

Dzisiaj przychodzę do was z OOTD na luzie, do szkoły lub na wyjście ze znajomymi. Dzisiaj byłam cały dzień u koleżanki ponieważ mamy wolne do środy bo jest jakieś święto,  pomyślałam ze nie będę siedziała w domu, wzięłam aparat i wyszłam. Bardzo fajnie spędziłam czas, i o dużo lepiej gdzieś wyjść niż siedzieć w domu, chociaż często tak mam ze siedziałabym tylko przy komputerze i leniuchowała! Mam nadzieje ze OOTD Wam się spodoba, przepraszam za jakość ale niestety mój aparat ostatnio świruje.





Bluzka - H&M
Spodnie - Terranova
Buty - Nike

Podoba Ci się OOTD? :)

4 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądaaasz <3
    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o białych Nike, ale nie wiem czy w moim posiadaniu na długo pozostałyby białe :C
    Obserwujemy? ;)
    http://blummm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń