niedziela, 30 marca 2014

Spring ✿

Hey!

 Dzisiaj rano obudziło mnie słoneczko, kocham takie poranki... Tylko wstać i pobiegać na dworze! Jest to zdrowe dla Ciebie i przyjemność sama jak jest słonce i wszystkie drzewa są zielone i piękne! Tak zawsze mówiłam ze kocham zimę, ale teraz jak tak sobie myślę to kocham słonce i ciepło! Pobiegałam z godzinkę na dworze i nawet człowiek się lepiej czuje, po powrocie do domu zrobiłam sobie koktajl owocowy, pycha.
Chce zęby wakacje 2014 były sportowe, będę chodziła na zumbe z siostra, jeździła na rowerze lub na rolkach no i oczywiście rano będę biegała. Pracuje cały czas nad moim ciałem, chce zęby było chudo zdrowe i wysportowane.


 Oczywiście potrzebna jest woda, ja przebiegam 2 kòlka boiska i zawsze popijam woda.


 Przed bieganiem rozciągam się żeby się lepiej biegało.


 Podstawa to wygodne buty, nie chcemy cierpieć w nocy przez ból palców.






1 komentarz:

  1. świetny blog! <3
    mam nadzieję, że do mnie wpadniesz :)
    http://flemour.blogspot.com/
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń