piątek, 28 marca 2014

♡Instagram Tag♡

Hey


W końcu piątek, przyszlam do domu okolo 5 i szybko poszlam do pokoju i przebrałam się w piżamę, zaraz będę oglądała Pamiętniki Wampirow lecz napierw chcialabym Wam odpowiedziec na kilka pytan na temat Instagrama. Bardzo dużo widziałam takich Tagòw, brakowało tylko mojego. Wiec zacznijmy:

1.Od kiedy jesteś na Instagram?

  Na instagramie jestem od dokładnie 7 grudnia 2013 roku, chciałam założyć wcześniej ale nie miałam dobrego telefonu. Na początku nie rozumiałam tego wszystkiego, nie wiedziałam o co chodzi, lecz później przeglądałam sobie inne popularne Instagramy i naprawdę mi się spodobały.

2.Jakie było twoje pierwsze zdjęcie które dodałaś?

Moje pierwsze zdjęcie które dodałam nie jest za ładne, ale bylam tak podekstytowana ze mam w koncu instagrama ze musiałam cos dodac i dodałam zdjęcie z choinka!





3.Wchodzisz często na Instagram?

Tak szczerze to bardzo czesto, wstaje rano i pierwsza rzecz która robię to biore Ipoda i przegladam Instagrama jest to bardzo trudne poniewaz jestem zaspana i czesto patrze ledwo  przez jedno oko, później przeglądnę trochę w autobusie, no i po szkole oczywiście w domu do wieczora.


4. Jakie jest twoje najgorsze zdjęcie które wstawiłaś?

Mysle ze  moje najgorsze zdjęcie które wstawiłam było jak mialam wystep oczywiscie bylo  ich wiecej  ale tez usuwałam, i juz mialysmy wychodzic na scene, szybko wzielam Ipoda i zrobilam sobie zdjecie  na ktorym wyszlam okropnie no ale chciałam mieć cos z występu na Instagramie.




5.Które zdjęcie ma najwięcej ''lubię to''?

Najwiecej ''lubie to''.. jest to ''selfie'' na którym miałam świeżo co pofarbowane wlosy, i bylam tak strasznie zadowolona, i wstawiłam je nie wiem jak to mozliwe ze to zdjęcie ma najwięcej like.



6. Ile osób Cie obserwuje i ile ty obserwujesz?

Wiec aktualnie  obserwuje 73 osoby, a obserwuje mnie 126, ale to oczywiscie jest różnie, bo raz osoby przychodzą a później odchodzą.

7.Osoby sławne które obserwujesz?

Tych osob jest naprawde duzo, obserwuje cala obsadę pamiętników wampirów, Joey Graceffa i innych youtuberòw i tez gwiazdy.

8.Jakie jest twoje ostatnie zdjęcie które dodałaś?

  Często dodaje cytaty motywujace, i ostatnie moje zdjęcie jest wlasnie takie, lubie takie cytaty w ktorych przeznaczeniem jest być szczęśliwym, kochac to co się robi nawet jak innym się to nie podoba.


 Zapraszam Was na mojego Instagrama  i na inne strony!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz